Viziunea spitalului
Viziunea Spitalului General CF Pașcani este:
„Spre excelenţă, prin competenţă, profesionalism şi dedicaţie, în interesul omului” Spitalul urmărește să fie permanent, un spital de top, etalon al profesionalismului în sistemul de sănătate din România orientat către satisfacerea necesităţilor actuale şi aşteptările viitoare ale pacienţilor, asigurându-le servicii medicale integrate de înaltă calitate.
Misiunea spitalului
Misiunea Spitalului General CF Pașcani este orientarea permanentă către necesitățile pacienților care i se adresează și oferirea serviciilor medicale de calitate superioară, diversificate, într-un mediu sigur și confortabil, pentru îmbunătățirea stării de sănătate a populației, contribuind astfel la dezvoltarea societății românești.
4.Valori:
1.Calitate: Practicam medicina avand in vedere cele mai inalte standarde ale calitatii, punem mare pret pe profesionalismul si pregatirea medicilor si al tuturor angajatilor nostri si pe dotarea corespunzatoare a secției.
2.Atasament: Suntem sensibili fata de starea emotionala, atat a pacientilor, cat si a salariatilor nostri. Promovam o atmosfera familiara, atat prin comportamentul personalului, cat si prin confortul asigurat pacientilor sau conditiile de munca asigurate angajatilor.
3.Echipa: Ne respectam si pretuim colegii si muncim impreuna pentru a ne dezvolta si pentru a oferi servicii de calitate pacientilor nostri.
4.Valoare: Maximizam importanta calitatii serviciilor oferite in stricta concordanta cu gradul de satisfactie al pacientilor nostri.
5.Incredere: Promovam comunicarea deschisa ca fiind cea mai buna cale catre servicii medicale de calitate si incurajam pacientii sa ne comunice nevoile lor astfel incat sa le putem indeplini asteptarile. Rezultatele obtinute depind si de increderea pacientului ca va fi ascultat si ca interesele sale vor deveni prioritatile noastre. Increderea reprezinta componenta de baza a relatiei cu pacientii.
6.Educatia: Educatia si formarea continua pentru personalul propriu, instruirea de calitate a viitorilor nostri colaboratori, informarea eficienta a pacientilor si a comunitatii constituie modul prin care contribuim direct la îmbunătățirea calitatii si performantei actului medical.
- Obiective:
- Sa excelam in acordarea unor servicii medicale performante, de calitate si accesibile din punct de vedere financiar;
- Sa oferim pacientilor nostri informatii concrete si reale si sa asiguram participarea acestora la deciziile privind actul medical care-i vizeaza in mod direct, pentru a putea consimti liber asupra acestuia;
- Sa respectam viata privata si intimitatea pacientului tratandu-l cu promptitudine si maximum de eficienta;
- Sa garantam confidentialitatea in legatura cu datele personale ale pacientului si informatiile referitoare la starea sa de sanatate sau sociala.